اجرای پویش" همه حاضر" در بهزیستی استان

همزمان با سراسرکشور، با توجه به شروع مدارس و لزوم تامین بخشی از لوازم التحریر مورد نیاز فرزند تحت پوشش بهزیستی استان پویش" همه حاضر" از بیستم شهریور لغایت ۱۵ مهر ماه در سطح استان اردبیل برگزار شد.

علی نیک سرشت، معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان در رابطه با برگزاری پویش های جمع آوری و توزیع لوازم التحریر بین فرزندان تحت پوشش گفت: همانند سال های گذشته بهزیستی استان اردبیل برای تامین لوازم التحریر مورد نیاز فرزندان تحت پوشش در سطح استان با همکاری موسسات خیریه، گروه های جهادی، نهادها و بنیادهای مختلف اجرا می شود تا با استفاده از توان و ظرفیت مجموعه های مختلف بخشی از نیاز عزیزان نیازمند تحت پوشش تامین شود.

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان اظهار داشت: با حمایت خیرین استان و هم افزایی با بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تعداد ۳ هزار و ۲۸۸ بسته لوازم التحریر شامل؛ کیف، دفتر، خودکار و...تامین و در زمان مناسب در اختیار عزیران تحت پوشش قرار گرفت.

نیک سرشت افزود: خیرین بزرگوار و هم استانی های نوع دوست برای کمک به جامعه هدف می توانند به ادارات بهزیستی و مجتمعات بهزیستی در سطح استان و موسسات خیریه تحت پوشش مراجعه و نسبت به اهدای کمک های نقدی و غیر نقدی خود اقدام نمایند.

وی یادآورشد: همچنین این عزیزان می توانند کمک های نقدی خود را به صورت غیر حضوری از طریق شماره حساب ۴۱۷۵۰۳۴۵۵۴۱۸۷۱۹۱۹ –۷۵۰۱۰۰۰۰۴۱۷۵۰۳۴۵۴۱۸۷۱۹۱۹ IR و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۹۴۶۰۴۱۶۷ نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران واریز نمایند.

کد خبر 119345

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد